Feestcomité Zottegem brengt carnavalswarmte naar het ziekenhuis.

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
X

Vandaag kreeg het Sint-Elisabethziekenhuis opnieuw bijzonder bezoek. Het Feestcomité Zottegem hield vast aan zijn mooie traditie en bracht met veel enthousiasme en een brede glimlach een warm bezoek aan de patiënten. Zoals elk jaar werden de cadeautjes persoonlijk overhandigd, recht uit het hart.

Het was een klein gebaar, maar met een groot effect. Op de afdelingen zorgde het voor kleur, plezier en vooral veel warmte. Even werden zorgen naar de achtergrond verdrongen en maakten lachende gezichten en een vleugje carnaval de dag net dat tikkeltje lichter.

Een oprechte dankjewel aan het Feestcomité Zottegem om carnaval ook binnen de ziekenhuismuren voelbaar te maken en zoveel mensen een hart onder de riem te steken.

Op zoek naar een fotograaf in eigen streek? Eline en Kristof van KEST Photo zorgen voor een perfect afgewerkte reportage.

Huwelijk, communie, portret of new born? KEST Photo zorgt voor unieke beelden en een professinoele omkadering.

Jouw Reclame Hier? (A2)

error: Inhoud is beschermd.