Op dinsdag 25 februari 2025 trapt de provincie haar employer branding-campagne officieel af. De slogan ‘1,5 miljoen redenen om voor Provincie Oost-Vlaanderen te werken’ spot je dan op billboards in grote stations, televisie, social media en internet. Met de campagne wil het provinciebestuur zich als werkgever in de kijker zetten en talentvolle collegaโs aantrekken รฉn behouden.
“We hebben ervoor gekozen om zowel de eigen medewerkers als de Oost-Vlamingen voor wie ze elke dag werken in beeld en aan het woord te laten komen. Elke collega heeft namelijk een eigen reden om voor de provincie te werken. Op die manier brengen we een authentiek verhaal. Wat we de mensen voorspiegelen, treffen ze hier ook aan op hun eerste werkdag.” gedeputeerde Joke Schauvliege, bevoegd voor Communicatie.
Een reden voor elke Oost-Vlaming.
Oost-Vlaanderen telt 1,5 miljoen inwoners en dus zijn er 1,5 miljoen redenen om voor de provincie te werken. Dat is er รฉรฉn voor elke inwoner.
“We zetten ons in de eerste plaats in voor onze provincie en al haar inwoners, maar hebben daarbij ook aandacht voor elkaar. Werken bij de Provincie is verrassend veelzijdig en onze werknemers krijgen een zekere autonomie bij de uitoefening van hun job. Met deze campagne willen we mensen aanspreken die net die waarden belangrijk vinden; mensen die bewust kiezen voor maatschappelijke betrokkenheid.”ย gedeputeerde David Coppens, bevoegd voor Personeel.
Vacaturewebsite in het nieuw.
Ook deย vacaturewebsiteย van de provincie werd volledig vernieuwd met een heldere opbouw, wervende teksten en authentieke foto’s van medewerkers. Solliciteren kan met รฉรฉn klik op de knop. Je krijgt bovendien handige sollicitatietips voorgeschoteld.
Daarnaast vind je op de website alle voordelen van werken bij de provincie en de waarden die de collega’s bij Provincie Oost-Vlaanderen typeren. Wie op de hoogte wil blijven van de nieuwste vacatures, kan zich ook inschrijven voor de vacature nieuwsbrief.