Begin oktober lanceerde Valérie van That’s called strategy een krak in digitale marketing, een gloednieuwe YouTube-serie genaamd “The Strategic Drive”. Deze inspirerende serie biedt een frisse kijk op marketing en ondernemerschap door diepgaande interviews te combineren met strategische ritten in een oldtimer. Het unieke aspect van de show? De oldtimers komen uit de beroemde Mahy-collectie, die onder leiding van zijn kleindochter opnieuw tot leven komt.
Wat is ‘The Strategic Drive’?
“The Strategic Drive” is niet je doorsnee interviewshow. In deze serie nodigt Valérie enkele invloedrijke experts uit verschillende sectoren, die hun geheimen voor succes delen tijdens een rit in een van de iconische oldtimers. Het resultaat is een verfrissende mix van persoonlijke verhalen, krachtige strategieën en direct toepasbare adviezen.
In de nieuwste aflevering neemt Robin Cuypers van Strever, prijszettingexpert plaats in de passagiersstoel. Hij deelt zijn reis naar succes, de uitdagingen die hij onderweg tegenkwam, en de strategieën die hem hebben geholpen om zijn doelen te bereiken.
Waarom je dit moet zien
- Ijzersterke strategieën: Elke aflevering duikt in de authentieke achtergrond, ervaringen en successtrategieën van de gast, waardoor kijkers bruikbare inzichten krijgen die ze direct kunnen toepassen.
- Praktische tips: Naast het delen van levenslessen en ondernemersadvies, levert “The Strategic Drive” praktische marketingtips die gemakkelijk geïmplementeerd kunnen worden.
- Motivatie boost: Als je behoefte hebt aan een dosis inspiratie, dan is deze serie de kickstarter die je nodig hebt.
Hoe te kijken
De allereerste gast in “The Strategic Drive” was Claudia Schillemans van Cityworkers, die de toon zette voor de serie met haar inspirerende inzichten. In toekomstige afleveringen komen ook Andy Nijs, specialist in evenementen en netwerken, en Stef Verbeeck, brand strategist bij Pavlov, aan bod. En er staan nog enkele pareltjes in de wachtrij! De tweede aflevering is nu live te bekijken op YouTube met als gast Robin Cuypers. Vergeet niet om je te abonneren en de notificaties aan te zetten, zodat je geen enkele rit vol strategieën en inspiratie mist!
Buckle up & enjoy the ride
Stap in, riemen vast en bereid je voor op een meesterlijke rit vol inzichten en actieplannen. “The Strategic Drive” belooft niet alleen informatief te zijn, maar ook enorm leuk.
Over That’s Called Strategy
That’s Called Strategy is een krak in strategische digitale marketing, met als motto: marketing moet effectief maar vooral stressvrij zijn. Aan het roer staat Valérie Picard, marketingexpert met een academische achtergrond en ervaring bij een corporate bedrijf, familiebedrijf en marketing agency. Samen met haar team helpt ze gepassioneerde business owners om hun ideale klanten te vinden en aan te trekken.
That’s Called Strategy
Bommelsrede 13
9070 Destelbergen
valerie@thatscalledstrategy.be
0479 44 70 54
Voor meer informatie, bezoek www.thatscalledstrategy.be of neem contact op via valerie@thatscalledstrategy.be